香港小學數學題,唔GOOGLE識答嗎?

你仔女小學LEVEL既一D數學題,唔用GOOGLE你識答嗎?

 

答案係:
77

一條以為係FB答過好多次既題目,睇完答案,你就明白點解著重仔女既良好學習態度係咁重要!

如果你既答案係56及 -6  –  咁你就會明白到 “以為好易”,”做過好多次” 呢D態度就係子女學習時要戒除既壞習慣。

如果你答77左以外既答案  –  你就會明白到,原來子女係學習時,好多自己假設左自己識既野 (例如”+-x÷=”呢D數學符號),原來其實並無真正了解。而家長老師既責任,就係觀察佢地,然後搵出佢地既呢D假設。

如果你認為條題目出得唔清楚 – 你就可以教到子女,自己既錯唔一定關自己事(當然亦唔一定唔關!),當遇到逆境既時候,要點樣調節自己心態繼續走落去。

如果你無答就直接睇答案 – 你就可以令子女明白,原來有時目的地並唔重要,但原來練習過程先係最珍貴。

如果你唔知道點解係77既話 – 你就明白,自己搵返黎既答案(請看FB留言睇解釋),比起講晒個原因比你聽更加易入腦!

 

想了解更多我地既教學方法同理念?可以 Whatsapp 到6141 8411查詢!