大學生一般有甚麼特質?

大學生一般有甚麼特質?

你可能會講要成為大學生好簡單,只要付出努力、努力同努力,這樣就一定成為大學生。老老實實,為何有咁多人讀唔到大學呢?香港的大學學位太少?我接觸過好多中學生都很勤力,日以繼夜,夜以繼日,一心想上大學,都係上不到大學。當然,上不到大學不代表你是失敗者。所謂行行出狀元,條條大路通羅馬,你一定會出人頭地,但睇緊依篇文章同讀緊中、小學既你,想知道自己有無條件成為大學生就繼續睇落去喇。

我曾教導出不少大學生,發現他們都會定溫習時間表,都會有一份堅持,堅持不會通宵達旦去溫習,而且會限制睡眠時數以七小時左右,他們認為有充足的睡眠是最重要。原因很簡單,晚上睡太少,第二天不是整日昏昏欲睡,就是有氣無力,影響學習能力和記憶力,得不償失;相反地,睡眠超過八小時,起床後多半腦袋昏沉,反應遲鈍。當然,以上睡眠時數只作參考,最好問番相關專業人士。不過,還需要開夜車溫書的你,仲唔早些休息 …. …