美國9歲男仔參加5公里跑步比賽,變左「10公里」,最後仲奪得冠軍?!

開學已超過一個月,學生同家長們習慣新學年的生活嗎?準備好第一次測驗未?未就開始準備下喇!今日又想分享一件真人真事給學生同家長們,希望大家討論下。

事情發生於美國,有個9歲男仔Kade Lovell。他熱愛跑步,平時都有練習跑步,還會報名參與大大小小既跑步比賽,希望挑戰自己,尋求進步。有一次,他參加左一個由當地教會所舉辦既跑步比賽,賽事分為5k同10k兩個組別,而他就報名參加5K項目。比賽當日,由於指示牌指示不清晰,加上工作人員的失誤為他指示錯方向,讓他跑了10K既路線。專心比賽的他當時並不知道自己已經踏上「10K之路」,直到途中發現告示牌寫住10K,再留意到四周的跑手全部都是大人,他先意識到自己跑錯。可是他並沒有放棄,堅持繼續完成餘下賽事。衝線之後,工作人員上前告知他以48分鐘多成績奪得冠軍,成功擊敗一班平均30歲嘅選手,還比第二名快成一分鐘呢!

真人真事就分享到依到,唔知仲睇緊依篇文章的你得到甚麼啟發?最近,有好多家長搵我傾計,話他小朋友懶惰,成日唔溫書,玩手機,對他們都無期望,但求唔好俾學校投訴,成績合格就已經好滿意。可是,根據我多年教學經驗,即係非正式統計,小朋友只求合格,每次考試只想得過且過,最後十次考試一定會有七次唔合格。原因好簡單,試卷分數會打折。打折可能係大頭蝦咁做少左一頁、睇錯題、寫錯或寫漏左符號、單位等等。親愛的家長們,小朋友的潛能是遠遠超乎想像,不要局限於眼前,就好似Kade咁,你以為他只可以跑5k,原來他跑10k都可以拎冠軍,所以不可睇低佢地,快些跟子女們定立適合他們的目標,給他們多些鼓勵,最終的結果好多時都會有意外驚喜!