以為數學得合格?原來有4!由做留級生,做到大學生秘密大公開!

學生們都知道我唔鍾意講自己學生有幾優秀,有幾叻,但係依到我都想講係無實體課情況下,你地考得咁好,拎左好多5**,我為大家而驕傲。

今次分享一個留級女學生升大學的辛酸故事。大概3年前黎左個好高大既女仔,佢分享自己以前從來唔溫書,表哥表姐好多名牌大學畢業,自己又係獨女,一直好怕自己升唔到大學,好想逃避,好大壓力,好迷惘,所以就算跟進一兩個月,成績不算是進步好多,學習之路都不是一帆風順。

咁學生點解會突然間由做留級生,做到大學生?原因好簡單,學習要有「耐性」、要「持之以恆」。其實講就容易,做就好困難,10個最多得2個做到,有少部分學生更堅持唔到一星期。你以為升大學咁容易,佢考Dse前幾個月中COVID-19,就算身體不適,頭痛都堅持繼續溫書。親愛的同學,你做到嗎?還有不足一星期,還做緊死線戰士嗎?開始預習新學年課本嗎?希望舊生既故事可以令大家反思一下,鼓勵一下,同時都祝大家新學年校園生活愉快,學業進步!