唔再做 content firm!新一年繼續「吾日三省吾身」!

先戴頭盔,張相係晚上無人時於男廁門外影…

男廁門口貼上一張紙條,內容係「已更換新門鎖。未領取新鎖匙之租客,請向保安索取」,之後一星期內竟然持續出現以下兩種情況:

情境1:

學生A:Kyle Sir,有冇新鎖匙?(拎住先新鎖匙)我想去廁所🚾

我:你手上個條已經係新鎖匙🔐

學生A:係咩?!

情境2 :

學生B:Kyle Sir,條鎖匙開唔到。請問有冇第二條鎖匙?

我事後問番學生B,原來佢有試過新鎖匙,但見到紙條就試左一次開唔到就算了

俾幾分鐘睇緊依篇文章的你,你估下出現情境1,還是出現情境2多呢?答案係情境1

其實大部份學生都會好容易受訊息影響,可能來自YouTube、Instagram、Facebook、朋友。因為別人的一句話,所以做左content firm,完全無邏輯思考,完全唔會嘗試新事物,直接放棄。今次就因一張紙,紙上個幾隻字就誤導到大家,真係有些

詫異。

另一部分學生好少少,都肯嘗試下,真係嘗試一下,一下唔得就立即放棄。其實鎖匙一面開唔到,理應試埋另一面,方法不行先再想辦法。當你漸漸長大,你就會明白機會唔係成日有,係要自己爭取,爭取到都要自己把握到。有睇過《富爸爸窮爸爸》這本書的你可能會明白多一些,但唔明白就只能再搵機會分享。

唔知道你睇完依篇文章,大家有甚麼領會呢?歡迎大家一齊去我地Facebookinstagram 討論下!